Priešmokyklinio ugdymo mokytoja ekspertė Asta Želionienė vedė atvirą veiklą kitų švietimo įstaigų mokytojams tema „Kaip atpažinti emocijas?”. Projekto metodu įgyvendinamos veiklos pamatinė ugdymo sritis – sveikatos ir fizinis ugdymas, o veiklos metu buvo siekiama, kad vaikai įvairiose kasdienėse situacijose atpažintų ir nusakytų savo ir kitų pagrindines emocijas: džiaugsmą, liūdesį, pyktį, baimę, nuostabą, jaudulį, pavydą; nusakytų, kokios emocijos vaizduojamos paveikslėliuose, vaizdo medžiagoje, nuotraukoje. Vaikai suko emocijų ratą ir naudojo įvairias veido mimikas, balso intonaciją, kūno kalbą, norėdami išreikšti savo jausmus ir emocijas, bandė atkoduoti užkoduotą emociją ir ją sudėti iš Lego kaladėlių, pagal instrukciją komandoje kūrė emocijų monstriuką, piešė dienos emociją ir ją įgarsino su programėle ChatterPix, reflektavo naudodami classroomscreen platformą. Konsultavimas dėl planavimo, veiklų organizavimo, demonstravimo, aptarimo ir kt. klausimais yra mokytojos ekspertės mentorystė plano dalis. Mokytoja Asta teigia, kad mentorystė- padeda mokytojui gerinti savo mokymo metodus, suteikia emocinę ir moralinę paramą, ypač pradedantiesiems ar siekiantiems aukštesnės kvalifikacijos, motyvuoja siekti geresnių rezultatų ir sukuria bendruomenės jausmą tarp mokytojų, kur galima dalintis žiniomis, patirtimi ir kartu spręsti iškilusias problemas.