Lopšelio-darželio taryba
Lopšelio-darželio taryba – aukščiausioji savivaldos institucija. Ji telkia lopšelio-darželio ugdytinių, pedagogų, tėvų (globėjų), vietos bendruomenę demokratiniam lopšelio-darželio valdymui, padeda spręsti aktualius lopšelio-darželio klausimus, atstovauti lopšelio-darželio teisėtiems interesams.
Lopšelio-darželio tarybos sudėtis:
pirmininkas – Aidas Zaloga, Medelyno seniūnijos Sodo g. seniūnaitijos seniūnaitis, direktoriaus deleguotas atstovas;
pirmininko pavaduotoja – Indrė Poškutė, grupės „Bitutė Saldutė“ tėvų atstovė;
sekretorė – Vaida Timinskaitė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja;
nariai:
Mindaugas Bartkus, grupės „Peliukas Sūriukas“ tėvų atstovas;
Asta Mičelienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja – mokytojų atstovė;
Reda Mockienė, Šiaulių technologijų mokymo centro direktoriaus pavaduotoja ugdymui, direktoriaus deleguotas atstovas;
Jurgita Pranckevičiūtė-Balčiūnienė, logopedė, specialioji pedagogė – mokytojų atstovė;
Inta Skeivienė, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos Šiaulių miesto ir rajono filialo socialinė darbuotoja, projektų vykdytoja.
Mokytojų taryba
Mokytojų taryba – nuolat veikianti lopšelio-darželio savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi lopšelyje-darželyje dirbantys mokytojai, sveikatos priežiūros specialistas, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
Darbuotojų profesinė organizacija
Darbuotojų profesinė organizacija – darbuotojų atstovaujamasis organas, ginantis darbuotojų profesines, darbo, ekonomines ir socialines teises bei atstovaujantis jų interesams.
Darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkė – Ligita Petkuvienė, logopedė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja.
Metodinė grupė
Metodinės grupės nariai yra mokytojai. Ji planuoja ugdymo turinį (aptaria ugdytinių ugdymosi poreikius; susitaria dėl ugdomosios veiklos metodų, būdų, formų; atrenka, integruoja, derina ugdymo turinį; susitaria dėl ugdymo planų rengimo principų ir tvarkos; aptaria ugdymo priemones ir jų naudojimą; susitaria dėl ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų); inicijuoja programų, projektų kūrimą ir įgyvendinimą; atlieka tiriamąją-analitinę veiklą; konsultuojasi tarpusavyje, su švietimo pagalbos specialistais dėl specialiųjų poreikių vaikų ugdymo, pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikos; dalyvauja vertinant vaikų pasiekimus ir pažangą; dalijasi gerąja patirtimi; aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius, juos derina su lopšelio-darželio veiklos tikslais; teikia siūlymus Mokytojų tarybai dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo; bendradarbiauja su kitų lopšelių-darželių metodinėmis grupėmis.